loading...
آژانس دیجیتال مارکتینگ
dgmmzit بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1398 نظرات (0)

مشاوره تبلیغاتی از جمله فرآیندهای پیچیده و مشکلی است که در آن با توجه به آرایش سخت افزاری و نرم افزای حاکم بر شرکت باید راهکارهای مناسبی برای رشد و پیشرفت شرکت ارائه داد. هرچه مشاوره تبلیغاتی توانایی و تبحر بیشتری در کار خود داشته باشد اهداف و سمت و سوی شرکت مشخص‌تر و واضح‌تر خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال شرکت تبلیغاتی در قم هستید نیاز است در اولین مرحله از دانش و تجربه شرکت و افراد شرکت به خوبی آگاهی پیدا کنید. آژانس‌های تبلیغاتی باید این توانایی را داشته باشند که با استفاده از دانش قبلی خود شرکت و اهداف شرکت را در مسیر درست و اصولی آن قرار دهند. همچنین آژانس تبلیغاتی باید با مواردی همچون رسانه‌های محیطی، تبلیغات تلویزیونی، بازاریابی آنلاین، مخاطب شناسی و … به خوبی آشنا باشد. از دیگر ویژگی‌های یک مشاوره تبلیغاتی خوب می‌توان به آشنایی کامل بر موضوعات ترند دنیا اشاره کرد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

شرکت تبلیغاتی در شهر قم

قم یکی از کلان‌ شهرهای ایران به حساب می‌آید. این شهر در 140 کیلومتری جنوب تهران واقع شده است. به دلیل وجود جمعیت بالا و همچنین ویژگی‌های ساختاری شهر قم، این شهر به شرکت‌های تبلیغاتی مختلفی نیاز دارد. آژانس تبلیغاتی در قم می‌تواند با ارائه راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی به رشد و رونق کسب و کارهای این شهر کمک شایانی نماید. عموما شرکت‌های تبلیغاتی دارای خدمات گوناگونی هستید که در ادامه به بررسی تک به تک خدمات این آژانس های تبلیغاتی می‌پردازیم.

خدمات شرکت‌های تبلیغاتی

یک شرکت یا آژانس تبلیغاتی خدمات گسترده‌ای در حوزه آنلاین و آفلاین ارائه می‌دهد. در حالت کلی می‌توان گفت یک آژانس تبلیغاتی تمام کارهای مربوط به برند سازی، استراتژیک و تبلیغات یک کسب و کار را از صفر تا صد انجام می‌دهد. شرکت‌های تبلیغاتی را می‌توان شرکت‌های دانست که توانایی اجرای ایده‌های تبلیغاتی جدید را داشته باشد. همچنین این شرکت‌ها باید بتواند در زمینه تبلیغات، رزرو تبلیغات، کمپین‌های بازاریابی، تحقیقات و پژوهش‌های مورد نیاز کسب و کار و … فعالیت داشته باشد. در ادامه به بررسی خدمات شرکت‌های تبلیغاتی به صورت مورد به مورد می‌پردازیم.

تبلیغات محیطی

تبلیغاتی محیطی می‌تواند تصویری درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حک کند. با توجه به گستردگی روش‌های تبلیغات محیطی و امکانات ویژه برای به اجرا گذاشتن استراتژی‌های ارتباطی، یکی از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، ارائه تبلیغات محیطی به برندها است. برندها و تولیدکنندگان می‌توانند با استفاده از جایگاه‌های تعبیه شده در شهر به طور مستقیم با مخاطبان خود سخن بگویند و پیام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره کنند.

دیجیتال مارکتینگ

از دیگر خدمات یک شرکت تبلیغاتی در قم می‌توان به خدمات حوزه دیجیتال اشاره کرد.  دیجیتال مارکتینگ یکی از شاخه‌های حوزه مارکتینگ است. بازاریابی دیجیتال شامل همه ابزار‌ها و فعالیت‌های می‌شود که باعث معرفی محصول یا خدمات در فضای دیجیتال می‌شود. خدمات دیجیتال مارکتینگ خود به چند بخش تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به تشریح هر کدام می‌پردازیم.

آژانس تبلیغات

برنامه ریزی و استراتژی برای کسب و کارهای آنلاین

یکی از اصلی‌ترین خدمات یک آژانس‌‌های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی و چیدن استراتژی کسب و کارها است. در این بخش شرکت تبلیغاتی خدماتی همچون تحقیق مشتری (پرسونا مشتری)، تحلیل تکنیکال رقبا، موقعیت یابی کسب و کار در فضای آنلاین، خلق و ایجاد برند و استراتژی شبکه‌های اجتماعی را برای کسب و کار مورد نظر ارائه می‌دهد.

بازاریابی آنلاین

از دیگر خدمات شرکت تبلیغاتی می‌توان به خدمات بازاریابی آنلاین اشاره کرد. خدماتی همچون بهبود رتبه سایت (SEO)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات همسان و بنری در فضای آنلاین را معمولا به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

وب سایت

در دپارتمان طراحی سایت شرکت‎های تبلیغاتی خدماتی همچون طراحی وب سایت، ساخت فروشگاه‌های آنلاین، پشتیبانی و خدمات نگهداری از وب سایت و مشاوره برای راه‌ اندازی وب سایت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. این بخش یکی از بخش‌های مهم و اساسی شرکت‌های تبلیغاتی است.

آنالیز

در این دسته از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت به اجرا و بررسی کمپین‌های مربوط به کسب و کار می‌پردازد. خدماتی همچون آنالیز کمپین‌های تبلیغاتی، آنالیز و گزارش دهی از وب سایت و دیگر رسانه‌های آنلاین، بررسی و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی در دسته خدمات آنالیز شرکت‌های تبلیغاتی جای می‌گیرد.

تولید محتوا در مشهد

تولید محتوا

از جمله خدمات اساسی یک شرکت تبلیغاتی، خدمات حوزه تولید محتوا است.  این خدمات عبارت‌اند‌از: طراحی اینفوگرافیک

  • تولید محتوای متنی
  • تولید پادکست
  • تولید متون مورد نیاز کسب و کار برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی فعالیت در پیام رسان‌ها
  • برنامه ریزی و تعیین استراتژی برای فعالیت‌های برند در شبکه‌های اجتماعی
  • محصول نویسی
  • خدمات کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی، کپشن نویسی و…)
  • تولید و انتشار مجموعه مقالات برای بلاگ

گرافیک

از بخش‌های مهم هر شرکت تبلیغاتی دپارتمان گرافیک است. این دپارتمان وظیفه اجرا و پیاده سازی طرح‌های گرافیکی مورد نیاز بخش‌هایی همچون واحد تولید محتوا، واحد تبلیغات و واحد طراحی سایت را بر عهده دارد. این واحد خود شامل واحد فیلم برداری و تدوین می‌شود که کارهایی همچون ساخت تیزر تبلیغاتی، استاپ موشن، موشن گرافی، ویدئو رئال، تبلیغات ویدیویی و … در این واحد انجام می‌شوند.

خدمات آژانس تبلیغاتی یاراپلاس

آژانس تبلیغاتی یاراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این شرکت با پشتوانه دانش فنی و تیم اجرایی یکپارچه تا کنون توانسته‌ است خدمات گوناگونی به برندهای کوچک و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمرکز و سعی ما در شرکت تبلیغاتی یاراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبلیغاتی به مشتریان است. تیم‌های فنی یاراپلاس با توجه به اشراف کامل بر اصول ارتباطات و مدیریت بازریابی و توانایی بالا در استفاده از ابزار‌های دیجیتال، راهکارهای مناسبی برای توسعه و پیشرفت کسب و کارها ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های سایت‌های پزشکی می‌پردازیم با ما همراه باشید.

ویژگی‌های سایت پزشکی

در حال حاضر یکی از مهم‌ترین کارها برای ورود به عرصه دیجیتال، داشتن وب سایت است مراکز درمانی هم از این قاعده مستثنی نیستند، اگر به دنبال ایجاد رزومه و ارتباط دو طرفه با بیماران و افراد جامعه هستید باید وب سایت شخصی یا کسب و کاری خود را راه اندازی نمایید. فرقی نمی‌کند به دنبال طراحی سایت پزشکی هستید یا به دنبال ساخت سایت فروشگاهی، شما در اولین مرحله باید از ویژگی‌های سایت پزشکی خوب آگاهی کامل داشته باشید. یک سایت پزشکی عالی باید دارای ویژگی‌های مانند ساختار مناسب، طراحی کاربرپسند و … باشد که در ادامه به بررسی و توضیح تک به تک ویژگی‌های طراحی یک سایت پزشکی اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید.

رزومه پزشک

اولین بخشی که باید در طراحی سایت پزشکی در نظر گرفت، بخش رزومه پزشک است. وب سایت پزشکی که فاقد بخش روزمه پزشک باشد به هیچ عنوان نمی‌تواند وب سایت مناسبی برای معرفی پزشک باشد. در این بخش از وب سایت، طراح باید با استفاده از روش‌های مختلف اقدام به معرفی تخصص و سوابق عملی و دانشگاهی پزشک بپردازد. همچنین می‌تواند مطالعات و دوره‌های آموزشی ضمن خدمت پزشک را در همین بخش معرفی کند. طراح باید در این قسمت به معرفی دستاورد‌های پزشکی پزشک بپردازد. بیماران و مراجعان با ورود به این بخش از وب سایت پزشک خواهد توانست سوابق و مدارک پزشک به خوبی ببیند.

طراحی سایت

سیستم نوبت دهی وب سایت پزشکی

از دیگر امکاناتی که باید در این دسته از  وب سایت ها مد نظر قرار داد سیستم نوبت دهی است. وجود این سیستم در طراحی سایت، خود به تنهایی می‌تواند کم کننده سختی‌های بیماران برای دریافت نوبت باشد. در این سیستم بیماران به راحتی می‌توانند از زمان‌های که پزشک به ویزیت می‌پردازد آگاهی پیدا کنند و به راحتی اقدام به دریافت نوبت پزشکی کنند. این سیستم بیماران را از مراجعه حضوری به مطب و یا بیمارستان‌ها بی‌نیاز می‌کند؛ پزشک هم با یک نگاه کلی می‌تواند اطلاعات کاملی از تعداد مراجعان و دیگر موارد به دست آورد. هرچند که وب سایت‌های بزرگی برای پیاده سازی همین سیستم در حال حاضر در کشور وجود دارد؛ اما وجود این امکان در وب سایت خود پزشک، نشان از اعتبار پزشک و ارزشی که پزشک به بیماران خود می‌دهد است.

سیستم ذخیره و بازیابی اطلاعات بیماران

از دیگر قسمت‌های که باید در طراحی سایت پزشکی به آن توجه ویژه‌ای داشت، سیستم پرونده آنلاین بیماران است.  در این بخش پزشک خواهد توانست تعداد مراجعات بیمار، سابقه بیماری، پروسه درمان بیمار، نام و نام خانوادگی بیمار و دیگر موارد را به راحتی به دست آورد. این کار به پزشک این قابلیت را می‌دهند که در هر ساعت از شبانه روز بدون دغدغه از روند درمانی بیماران خود آگاهی پیدا کند. وجود این پرونده پزشکی آنلاین می‌تواند باعث تسریع در روند درمانی بیمار شود. پزشک می‌‌تواند در صورت لزوم بیمار را به راحتی به پزشک متخصص یا فوق تخصص ارجاع دهد و بیمار با ارائه سابقه آنلاین پزشکی خود به پزشک فوق تخصص از درمان‌های انجام شده، پزشک را آگاه نماید. همچنین یک وب سایت پزشکی باید دارای امکاناتی همچون بخش وبلاگ و مقالات، سوالات متداول، سیستم پرسش و پاسخ و … باشد.

پس از مطالعه این مقاله به یکی از اصلی ترین زمینه های کاری در شرکت تبلیغاتی در قم پی می بریم. تیم ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس با ارائه خدماتی همچون طراحی انواع سایت ها، تولید محتوا متنی، ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی لوگو و تبلیغات محیطی، به دنبال تحویلی عظیم در کسب و کارهای دیجیتال در شهر قم است.
خدمات ما را از طریق لینک های داده شده در مقاله دنبال کنید.

منبع : آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 618