loading...
آژانس دیجیتال مارکتینگ
dgmmzit بازدید : 6 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

چه راه‌هایی برای معرفی کسب و کار خود به دیگران می‌شناسید؟ چرا معرفی کسب و کار به دیگر شرکت‌ها و افراد کاری سخت و زمان بر است؟ یک آژانس تبلیغاتی عالی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یکی از راه‌های میان بر و اصولی برای معرفی و انجام کارهای حوزه دیجیتال، استفاده از آژانس‌های تبلیغاتی است؛ این آژانس‌ها با برخورداری از دانش و تجربه لازم، خواهند توانست موفقیت را برای شما به ارمغان بیاورند. لازم به توضیح است که استفاده از آژانس‌های تبلیغاتی تنها مختص به شهرهای بزرگ نیست. اگر خواهان پیشرفت و رشد در کسب و کار خود هستید، نیاز است از دانش و تجربه آژانس‌های تبلیغاتی شهر خود استفاده نمایید.

هزینه تولید محتوا

آژانس‌های تبلیغاتی در ارومیه

ارومیه پایتخت استان آذربایجان غربی، یکی از کلان شهرهای ایران است. این شهر با جمعیتی بالغ بر  736 هزار نفر، به یکی از شهرهای فعال در زمینه خدمات آنلاین تبدیل شده است. در این شهر آژانس‌های تبلیغاتی گوناگونی وجود دارند.

شما به عنوان مدیر و هدایت کننده کسب و کار خود باید این توانایی را داشته باشید که از میان آژانس‌های تبلیغاتی گوناگون بهترین و با تجربه‌ترین شرکت تبلیغاتی در ارومیه را انتخاب کنید. آژانس‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی تک به تک آن‌ها می‌پدازیم.

آژانس تبلیغاتی کامل

این شرکت‌های تبلیغاتی با ارائه خدمات کامل در زمینه دیجیتال مارکتینگ، شما را از مراجعه به دیگر آژانس‌های تبلیغاتی بی‌نیاز می‌کنند. این شرکت‌ها به ارائه خدماتی همچون طراحی کمپین تبلیغاتی، تبلیغات گسترده، خدمات برندینگ، خدمات سئو، خدمات طراحی سایت و … مشغول هستند. آژانس تبلیغاتی مدولار نوع دیگری از آژانس تبلیغاتی کامل است که خدمات خود را با توجه به نیاز مشتری ارائه می‌دهد. به عنوان مثال امکان دارد یک کسب و کار تنها با بخش خلاقیت این آژانس‌های تبلیغاتی سر و کار داشته باشد.

واحد تبلیغاتی در داخل شرکت

از آنجایی که برخی از شرکت‌ها علاقه دارند کارهای تبلیغاتی و دیجیتال خود را، خود مدیریت کنند؛ تصمیم به تاسیس واحد تبلیغاتی در شرکت خود می‌گیرند. این نوع از واحدها عموما کارهای تبلیغاتی شرکت خود را به وسیله افراد این واحد انجام می‌دهند. عمده تفاوت واحد تبلیغاتی در یک شرکت با آژانس‌های تبلیغاتی فعال دیگر، در پروژه‌های تعریف شده برای آن‌ها است؛ این واحدها صرفا کارهای داخلی شرکت را انجام می‌دهند ولی آژانس‌ها به انجام کارهای دیگر شرکت‌ها و کسب و کارها می‌پردازند. در ادامه به بررسی خدمات شرکت‌های تبلیغاتی می‌پردازیم.

خدمات آژانس‌ تبلیغاتی

یک شرکت تبلیغاتی خدمات گسترده‌ای در حوزه آنلاین و آفلاین ارائه می‌دهد. در حالت کلی می‌توان گفت یک شرکت تبلیغاتی تمام کارهای مربوط به برند سازی، استراتژیک و تبلیغات یک کسب و کار را از صفر تا صد انجام می‌دهد. شرکت‌های تبلیغاتی را می‌توان شرکت‌های دانست که توانایی اجرای ایده‌های تبلیغاتی جدید را داشته باشد. همچنین این شرکت‌ها باید بتواند در زمینه تبلیغات، رزرو تبلیغات، کمپین‌های بازاریابی، تحقیقات و پژوهش‌های مورد نیاز کسب و کار و … فعالیت داشته باشد. در ادامه به بررسی خدمات شرکت‌های تبلیغاتی به صورت مورد به مورد می‌پردازیم.

تبلیغات محیطی

تبلیغاتی محیطی می‌تواند تصویری درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حک کند. با توجه به گستردگی روش‌های تبلیغات محیطی و امکانات ویژه برای به اجرا گذاشتن استراتژی‌های ارتباطی، یکی از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، ارائه تبلیغات محیطی به برندها است. برندها و تولیدکنندگان می‌توانند با استفاده از جایگاه‌های تعبیه شده در شهر به طور مستقیم با مخاطبان خود سخن بگویند و پیام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره کنند.

دیجیتال مارکتینگ

از دیگر خدمات یک شرکت تبلیغاتی در ارومیه می‌توان به خدمات حوزه دیجیتال اشاره کرد.  دیجیتال مارکتینگ یکی از شاخه‌های حوزه مارکتینگ است. بازاریابی دیجیتال شامل همه ابزار‌ها و فعالیت‌های می‌شود که باعث معرفی محصول یا خدمات در فضای دیجیتال می‌شود. خدمات دیجیتال مارکتینگ خود به چند بخش تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به تشریح هر کدام می‌پردازیم.

برنامه ریزی و استراتژی برای کسب و کارهای آنلاین

یکی از اصلی‌ترین خدمات یک آژانس تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی و چیدن استراتژی کسب و کارها است. در این بخش شرکت تبلیغاتی خدماتی همچون تحقیق مشتری (پرسونا مشتری)، تحلیل تکنیکال رقبا، موقعیت یابی کسب و کار در فضای آنلاین، خلق و ایجاد برند و استراتژی شبکه‌های اجتماعی را برای کسب و کار مورد نظر ارائه می‌دهد.

بازاریابی آنلاین

از دیگر خدمات آژانس تبلیغاتی می‌توان به خدمات بازاریابی آنلاین اشاره کرد. خدماتی همچون بهبود رتبه سایت (SEO)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات همسان و بنری در فضای آنلاین را معمولا به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

طراحی سایت

طراحی وب سایت

در دپارتمان طراحی سایت شرکت‎های تبلیغاتی خدماتی همچون طراحی وب سایت، ساخت فروشگاه‌های آنلاین، پشتیبانی و خدمات نگهداری از وب سایت و مشاوره برای راه‌ اندازی وب سایت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. این بخش یکی از بخش‌های مهم و اساسی شرکت‌های تبلیغاتی است؛ که نقش اساسی در راه‌اندازی زیر ساخت‌های فنی یک شرکت را ارائه می‌کنند.

آنالیز

در این دسته از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت به اجرا و بررسی کمپین‌های مربوط به کسب و کار می‌پردازد. خدماتی همچون آنالیز کمپین‌های تبلیغاتی، آنالیز و گزارش دهی از وب سایت و دیگر رسانه‌های آنلاین، بررسی و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی در دسته خدمات آنالیز شرکت‌های تبلیغاتی جای می‌گیرد.

تولید محتوا

از جمله خدمات اساسی یک شرکت تبلیغاتی، خدمات حوزه تولید محتوا است.  این خدمات عبارت‌اند‌از: طراحی اینفوگرافیک

  • تولید محتوای متنی
  • تولید پادکست
  • تولید متون مورد نیاز کسب و کار برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی فعالیت در پیام رسان‌ها
  • برنامه ریزی و تعیین استراتژی برای فعالیت‌های برند در شبکه‌های اجتماعی
  • محصول نویسی
  • خدمات کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی، کپشن نویسی و…)
  • تولید و انتشار مجموعه مقالات برای بلاگ

گرافیک

از بخش‌های مهم هر شرکت تبلیغاتی دپارتمان گرافیک است. این دپارتمان وظیفه اجرا و پیاده سازی طرح‌های گرافیکی مورد نیاز بخش‌هایی همچون واحد تولید محتوا، واحد تبلیغات و واحد طراحی سایت را بر عهده دارد. این واحد خود شامل واحد فیلم برداری و تدوین می‌شود که کارهایی همچون ساخت تیزر تبلیغاتی، استاپ موشن، موشن گرافی، ویدئو رئال، تبلیغات ویدیویی و … در این واحد انجام می‌شوند.

خدمات آژانس تبلیغاتی یاراپلاس

آژانس تبلیغاتی یاراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این شرکت با پشتوانه دانش فنی و تیم اجرایی یکپارچه تا کنون توانسته‌ است خدمات گوناگونی به برندهای کوچک و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمرکز و سعی ما در شرکت تبلیغاتی یاراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبلیغاتی به مشتریان است. تیم‌های فنی یاراپلاس با توجه به اشراف کامل بر اصول ارتباطات و مدیریت بازریابی و توانایی بالا در استفاده از ابزار‌های دیجیتال، راهکارهای مناسبی برای توسعه و پیشرفت کسب و کارها ارائه می‌دهد. در ادامه به توضیح در رابطه با طراحی لوگو و انواع لوگو می‌پردازیم.

اهمیت طراحی لوگو در مشهد چیست

لوگو چیست

لوگو یک نشانه و علامت گرافیکی است که نشان دهنده خدمات هدف نهایی آن شرکت است؛ عموما لوگو به وسیله علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از موارد نام برده شده طراحی و ساخته می‌شود. لوگوها گونه‌های مختلفی دارند؛ طراح با توجه به خدمات و دیگر موارد، به انتخاب و طراحی لوگو مشغول می‌شود. لازم به توضیح است که هدف از این نشان تجاری، تداعی کردن حس برند در ذهن مخاطب است برای همین ما لوگوهایی را می‌بینیم که ساده طراحی شده‌اند. در ادامه به بررسی انواع لوگو می‌پردازیم.

لوگو تایپ (Logo Type)

لوگو تایپ از جمله شناخته شده‌ترین گونه‌هایی نشان تجاری است؛ که به صورتی خاص و تنها با استفاده از نوشتار طراحی می‌شود. عموما برای طراحی لوگو تایپ از فونت‌های مخصوصی استفاده می‌شود؛ و یا خود طراح اقدام به حالت دادن به حروف می‌کند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک لوگو تایپ عالی، می‌توان به خوانایی آن اشاره کرد؛ لوگو تایپ در عین حرفه‌ای بودن باید خوانایی قابل قبولی داشته باشد. طراحی این نشان تجاری نوشتاری می‌تواند گاه مفهومی و گاه برگرفته از یک واقعیت باشد؛ این مورد بیشتر از این که نظر کارفرما را نیاز داشته باشد؛ به نظر طراح لوگو بستگی دارد. برندهای متفاوتی مانند فیسبوک، کوکاکولا، ای بی ام از این گونه نشان تجاری استفاده می‌کنند.

لوگوی تصویری

از دیگر انواع لوگو می‌توان به لوگوی تصویری یا همان لوگوی نمادین اشاره کرد؛ این لوگو عموما از تصاویر گرافیکی ساده‌ای تشکیل شده‌اند که ویژگی اصلی شرکت را بازتاب می‌دهند؛ رایج‌ترین و پر استفاده‌ترین نوع لوگو، لوگوهای تصویری است. طراح برای طراحی لوگوی تصویری  باید توانایی بالایی داشته باشد؛ چرا که در این نوع از آیکون‌ها خبری از نوشتار نخواهد بود از معروف‌ترین برندهای استفاده کننده لوگو تصویری می‌توان به اینستاگرام و شرکت اپل اشاره کرد.

لوگوهای ترکیبی

این لوگوها را می‌توان چیزی بین لوگو تصویری و لوگو تایپ دانست؛ این لوگوها هم از نماد‌های تصویری و هم از نوشتار در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند. استفاده از این لوگوها علاوه بر جنبه زیبایی شناسی  برند، به خوانایی برند شما کمک خواهد کرد. عموما طراحانی از این گونه طرح‌ها استفاده می‌کنند که هم به مباحث طراحی لوگو تایپ آشنایی کامل دارند و هم به مباحث طراحی لوگو بصری.

نتیجه گیری

در این مقاله به توضیحی مختصر درباره شرکت تبلیغاتی، خدمات آنها در ارومیه پرداختیم و به طور جزئی تر طراحی لوگو را که یکی از مهمترین خدمات یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه است، بررسی کردیم. لازم به ذکر است ما در یاراپلاس آماده ارائه پکیج های تبلیغاتی با هزینه ای کم و بازدهی بالا به کسب و کارهای آنلاین هستیم.
خدمات ما را از طریق لینک های داده شده در داخل متن دنبال کنید.

 منبع : آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 615